Søknadsfrist: 29.06.2025

Bankettsjef

Thon Hotel Oslo Airport

Om arbeidsgiveren

Olav Thon Gruppen byr på et hyggelig og hektisk arbeidsmiljø. Som en del av Olav Thon Stiftelsen jobber vi for en langsiktig og bærekraftig utvikling av organisasjonen, som gjør oss til en trygg og god arbeidsplass. Vi er en stor organisasjon som er ledende innen både hotell og eiendom, og kan derfor tilby gode karrieremuligheter. I Olav Thon Gruppen har vi fokus på intern rekruttering, og det finnes masse muligheter for deg som ønsker en videre karriere. Videre utvikling av våre medarbeidere er også viktig for oss.

Olav Thon Gruppen er markedsledende innen kjøpesenter, eiendom og hotell. Vi eier og forvalter mer enn 80 kjøpesentre i Norge og Sverige samt over 90 hoteller i Norge, Sverige, Danmark, Belgia og Nederland. Olav Thon Gruppen omsatte for ca. 13,5 milliarder kroner i 2023 og har ca. 3.000 årsverk. Vår eiendomsportefølje består av ca. 500 næringseiendommer. Vi er eid av Olav Thon Stiftelsen som gir deler av overskuddet til forskning, utdanning og allmennyttige formål.

Thon Hotel Oslo Airport søker Bankettsjef

Vil du lede bankettavdelingen til Norges største kongresshotell? 

Nå søker vi en engasjert og uredd Bankettsjef på Thon Hotel Oslo Airport og Thon Conference Gardermoen som skal lede sitt hovmester- og servitørteam inn i nye utfordringer. Her står nemlig snart våre nye lokaler klare etter en storslagen utbygging som blant annet vil gi oss mulighet til å servere mer enn 5000 forventingsfulle gjester samtidig. Stillingen inngår i et meget erfarent og kompetent F&B-team som står klar til å støtte deg, og over 100 gode kolleger som hver dag skaper besøksglede og magiske øyeblikk for våre gjester. 

Som bankettsjef vil du være et viktig ansikt utad for våre gjester og samarbeidspartnere, samt ha ansvar for den overordnede organiseringen og gjennomføringen i bankettavdelingen. 

Ansvarsområder/arbeidsoppgaver:

  • Lede og organisere daglig drift av hotellets bankettavdeling
  • Personalansvar for ansatte i avdelingen
  • Bemanning og planlegging av vaktlister
  • Budsjett- og resultatansvar
  • Opplæring og coaching av medarbeidere
  • Kundeoppfølging, visninger og planleggingsmøter
  • Varebestilling, lagerkontroll og varetelling
  • Ansvar for betalingsløsninger og POS

For å trives i denne stillingen, er det en fordel om du:

  • Har relevant erfaring fra lignende stillinger og relevant utdanning
  • Er trygg som leder og sulten på å utvikle deg videre innen ledelse og fag
  • Evner å motivere og inspirere dine medarbeidere
  • Trives med ansvar og liker å ta initiativ
  • Har gode samarbeidsevner
  • Du har gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig i engelsk og norsk

Vi tilbyr:

  • Et meget hyggelig arbeidsmiljø med engasjerte og motiverte medarbeidere
  • Variert ansvar og mulighet til å påvirke egen arbeidsdag
  • En trygg og stabil arbeidsplass i en av Nordens største hotellkjeder
  • Unike karrieremuligheter i inn- og utland
  • En hotellkjede med drøssevis av ansattfordeler
  • Kursing, utdanning og utvikling innen mat, drikke, ledelse og masse annet

Oppstart: Høst / etter avtale. 

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Jarle Snarberg
Stillingstittel: F&B Manager
Telefon: 21 49 69 00

Stillingsinformasjon:

Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: 29.06.2025
Arbeidssted: Balder Allé 2, 2060 Gardermoen

Powered by Labrador CMS